FAQ

1. JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE ?
Aby złożyć zamówienie należy:
1) wypełnić w sposób prawidłowy formularz rejestracyjny znajdujący się na Stronie internetowej Sklepu.
2) wypełnić formularz Zamówienia na Stronie internetowej Sklepu.
3) zaakceptować Regulamin Sklepu
2. JAKIE SĄ RODZAJE PŁATNOŚCI ?
Dostępne formy płatności:
1. za pobraniem
2. przelew bankowy online na rachunek: Stylistka Barbara Kawka-Kos ul. Hutników 15, 42-300 Myszków, ING: 02 1050 1168 1000 0092 7041 9121, kod SWIFT (dla przelewów z poza terenu RP): INGBPLPW, W tytule przelewu należy wpisać: Imię i Nazwisko oraz nr zamówienia.
3. Szybki przelew Online – PayPal – lista obsługiwanych banków i kart płatniczych na stronie: www.paypal.com
4. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest PayU
3. JAKI JEST TERMIN PŁATNOŚCI ?
Klient ma 5 dni na zrealizowanie płatności. W przypadku braku płatności w powyższym terminie, uznaje się że Klient odstąpił od umowy sprzedaży zaś Produkt wystawiany jest ponownie na sprzedaż.
4. JAKI JEST CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA ?
Dokonywanie Zamówień w Sklepie jest możliwe 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w roku.
Termin realizacji Zamówienia liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty za Produkt na rachunku bankowym Sprzedawcy w przypadku płatności przelewem bankowym lub kartą.
Termin realizacji zamówienia przez Sprzedawcę wynosi 14 dni.
Zazwyczaj jednak Produkt wysyłany jest szybciej. Wynika to z czasu potrzebnego na uszycie Produktu wedle zamówienia oraz wysłanie.
5. JAKIE SĄ KOSZTY PRZESYŁKI I CZAS DOSTAWY ?
Przesyłki realizowane do wszystkich miejsc w Polsce i na świecie za pośrednictwem firm DPD, DHL, Paczkomaty InPost. Dostosowujemy ofertę do każdego klienta tak, aby paczkę doręczyć jak najszybciej, tanio i bezpiecznie.
Koszt przesyłki do paczkomaty InPost: 10,- PLN
Koszt przesyłki kurierskiej krajowej: 17,- PLN
Koszt przesyłki do krajów UE: 50,- PLN
PRZESYŁKI ZAGRANICZNE:
Przesyłki zagraniczne za pośrednictwem firmy kurierskiej ???
6. ZWROTY, WYMIANY, REKLAMACJE
Klient może wymienić produkt w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki z Produktem.
Klient za zgodą Sprzedawcy może wymienić Produkt na inny, o ile zgłosi taką chęć Sprzedawcy za pośrednictwem e-mail: shop@basiakawka.pl, po otrzymaniu informacji o możliwości wymiany, prosimy o wypełnienie formularza wymiany online tutaj, wydrukowanie i dołączenie go do zwrotnej paczki. Formularz wymiany dostępny jest również w panelu klienta po zalogowaniu się do swojego profilu w Sklepie Internetowym.
Rozliczenie w przypadku wymiany Produktu:
W przypadku wymiany Produktu, zapłata za Produkt w wysokości Ceny zostanie zaliczona na poczet Ceny nowo zamówionego Produktu, ewentualna różnica w Cenie zostanie odpowiednio zapłacona przez Klienta lub zwrócona przez Sprzedawcę taką samą drogą jaką została dokonana płatność lub w inny sposób po uzgodnieniu ze Sprzedawcą.
Produkt należy odesłać na adres: Basia Kawka ul. Hutników 15, 42-300 Myszków
Klient zgłaszając wymianę proszony jest o przesłanie Produktu wraz z dokumentem sprzedaży (rachunek, faktura), bez oznak użytkowania wraz z wszystkimi metkami.