Zwroty i wymiana
ZWROTY
Klient może zwrócić do sklepu Produkt w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki z Produktem.
Formularz zwrotu dostępny jest również w panelu klienta po zalogowaniu się do swojego profilu w Sklepie Internetowym oraz w przesyłce.
Produkt należy odesłać na adres: Basia Kawka, ul. Hutników 15, 42-300 Myszków
Klient zgłaszając zwrot proszony jest o przesłanie Produktu wraz z dołączonym wydrukowanym bądź odręcznie napisanym formularzem zwrotu. Produkt podlegający zwrotowi nie powinien nosić śladów użytkowania, powinien posiadać wszystkie metki.
WYMIANY
Klient może wymienić produkt w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki z Produktem.
Klient za zgodą Sprzedawcy może wymienić Produkt na inny, o ile zgłosi taką chęć Sprzedawcy za pośrednictwem e-mail: shop@basiakawka.pl, po otrzymaniu informacji o możliwości wymiany, prosimy o wypełnienie formularza wymiany online, wydrukowanie i dołączenie go do zwrotnej paczki. Formularz wymiany dostępny jest w panelu klienta po zalogowaniu się do swojego profilu w Sklepie Internetowym.
Rozliczenie w przypadku wymiany Produktu:
W przypadku wymiany Produktu, zapłata za Produkt w wysokości Ceny zostanie zaliczona na poczet Ceny nowo zamówionego Produktu, ewentualna różnica w Cenie zostanie odpowiednio zapłacona przez Klienta lub zwrócona przez Sprzedawcę taką samą drogą jaką została dokonana płatność lub w inny sposób po uzgodnieniu ze Sprzedawcą.
Produkt należy odesłać na adres: Basia Kawka ul. Hutników 15, 42-300 Myszków
Klient zgłaszając wymianę proszony jest o przesłanie Produktu wraz z dołączonym wydrukowanym bądź odręcznie napisanym formularzem zwrotu.